Archiv článků

Velký výlet

29.07.2011 10:23
V pátek 29. července pojedeme na velký výlet. Navštívíme muzea, historické památky i aquapark.

Na toulkách

29.07.2011 09:26
V pátek se naše pojízdné divadlo vydalo za kulturou,poznáním a zábavou. Po krátké ranní rozcvičce jsme se nasnídali a vydali se do pojízdné maringotky. Naše první zastávka skončila ve Valašských Kloboukách, kde jsme navštívili muzeum. Přesně v poledne se naše maringotka vydala na další...

Šelmě v patách

29.07.2011 00:00
Včerejšek byl po Romeovi a Julii docela náročný. Ráno jsme vstávali v 9 hodin, potom šli do Karlovského muzea. Odpoledne jsme nacvičovali už na louce, kde se s největší pravděpodobností bude naše divadelní představení odehrávat. A večer, večer se rozdělovaly role... Nejdřív to u některých...

Dotkni se

28.07.2011 13:59
Včerejší zážitek byl naprosto mimořádný!!! Je pravda, že jsme přijeli do penzionu Tabačka až v jednu hodinu v noci, ale stálo to za to. Za prvé jsme si zazpívali naši staroanglickou hymnu  pod hradbami Slezskoostravského hradu, za druhé nás osobně přivítali herci Národního divadla...

Návštěva Shakespearovských slavností

27.07.2011 20:30
Ve středu navštívíme na Slezskoostravském hradě představení Romeo a Julie.

Na hradě

27.07.2011 19:30

Z pokoje U dvou planet

27.07.2011 14:00
Moc se nám tu líbí, rádi jsme malovali vizitky na dveře, savovali tričko a divadlo je bezvadné, úžasné...Máme možnost psát e-maily a při službě udržovat pořádek v jídelně. Neradi ale chodíme pěšky a nemáme rádi rozcvičky. Při naší službě se nám podařilo pěkně naštvat Ozzyho, protože jsme ho...

V zajetí múzy

27.07.2011 10:15
Včera poprvé divadelníci dostali do rukou scénář Snu noci letní a také hned večer proběhla čtená zkouška. Přestože Jitka avízovala, že se jedná o velmi nudnou záležitost, při vlastním čtení bylo krásné, pozorné, spolupracující napětí. Dospělí po zkoušce spontánně tleskali a zamačkávali slzy...

Hlavně stručně

26.07.2011 14:12
Když jsme se vzbudili, Ozzy nás vyhnal na rozcvičku. Na snídani jsme měli chleba s pomazánkou. Jako hlavní program dne jsme šli na Soláň! Večer jsme hráli hru „Křížem krážem světem“ – vyhrál tým „Já nevím Peťo“. Blahopřejeme!  Pokoj VRMP

Co jsem našel, to jsem schoval

26.07.2011 11:14
Nevíme, jak u vás, ale třetí den na táborech dochází k malým zázrakům – někdo nachází svačinu, kterou dostal od maminky na cestu (a musí ji vyhodit)  nebo se objevují  věci, které si člověk neúmyslně schoval – a ejhle!  „já si nakonec to tričko fakt vzala“! Nicméně Letní...