Novinky

V tomhle dnu jsme si užili!

30.07.2011 21:19
Jako vždy nás probudil budíček na rozcvičku. Po snídani jsme se všichni odebrali do prázdné  hasičárny, kde den co den  pilně jako včelky pracujeme na  zlepšení našeho divadelního představení. Na oběd byly karbenátky s kaší, kterou jsme si několikrát přidávali. Odpoledne jsme...

Na toulkách

29.07.2011 09:26
V pátek se naše pojízdné divadlo vydalo za kulturou,poznáním a zábavou. Po krátké ranní rozcvičce jsme se nasnídali a vydali se do pojízdné maringotky. Naše první zastávka skončila ve Valašských Kloboukách, kde jsme navštívili muzeum. Přesně v poledne se naše maringotka vydala na další...

Šelmě v patách

29.07.2011 00:00
Včerejšek byl po Romeovi a Julii docela náročný. Ráno jsme vstávali v 9 hodin, potom šli do Karlovského muzea. Odpoledne jsme nacvičovali už na louce, kde se s největší pravděpodobností bude naše divadelní představení odehrávat. A večer, večer se rozdělovaly role... Nejdřív to u některých...

Dotkni se

28.07.2011 13:59
Včerejší zážitek byl naprosto mimořádný!!! Je pravda, že jsme přijeli do penzionu Tabačka až v jednu hodinu v noci, ale stálo to za to. Za prvé jsme si zazpívali naši staroanglickou hymnu  pod hradbami Slezskoostravského hradu, za druhé nás osobně přivítali herci Národního divadla...

Z pokoje U dvou planet

27.07.2011 14:00
Moc se nám tu líbí, rádi jsme malovali vizitky na dveře, savovali tričko a divadlo je bezvadné, úžasné...Máme možnost psát e-maily a při službě udržovat pořádek v jídelně. Neradi ale chodíme pěšky a nemáme rádi rozcvičky. Při naší službě se nám podařilo pěkně naštvat Ozzyho, protože jsme ho...

V zajetí múzy

27.07.2011 10:15
Včera poprvé divadelníci dostali do rukou scénář Snu noci letní a také hned večer proběhla čtená zkouška. Přestože Jitka avízovala, že se jedná o velmi nudnou záležitost, při vlastním čtení bylo krásné, pozorné, spolupracující napětí. Dospělí po zkoušce spontánně tleskali a zamačkávali slzy...

Hlavně stručně

26.07.2011 14:12
Když jsme se vzbudili, Ozzy nás vyhnal na rozcvičku. Na snídani jsme měli chleba s pomazánkou. Jako hlavní program dne jsme šli na Soláň! Večer jsme hráli hru „Křížem krážem světem“ – vyhrál tým „Já nevím Peťo“. Blahopřejeme!  Pokoj VRMP

Co jsem našel, to jsem schoval

26.07.2011 11:14
Nevíme, jak u vás, ale třetí den na táborech dochází k malým zázrakům – někdo nachází svačinu, kterou dostal od maminky na cestu (a musí ji vyhodit)  nebo se objevují  věci, které si člověk neúmyslně schoval – a ejhle!  „já si nakonec to tričko fakt vzala“! Nicméně Letní...

Jak jsme to viděly my

25.07.2011 22:31
Tento mimořádný den měly službu „Herečky v akci“ (název pokoje), které vymyslely na večer jako zábavu diskotéku. S přípravou nám pomohl Ozzy, který nám umožnil stáhnout správnou hudbu. Ale dnešním hlavním programem bylo nacvičování hereckých dovedností s Lukášem. Potom, odpoledne,...

Pohyblivé obrazy

25.07.2011 10:17
Druhý den našeho pobytu ve Velkých Karlovicích začal deštěm a jen velcí odvážlivci přišli na ranní rozcvičku. Nicméně i tak si dneska divadelníci užijí pohybu až dost - v místní požární zbrojnici je pro ně nachystána pohybová tvůrčí dílna.